Kızlar 15 aydır deniyoruz gebelik yok bu ay aşılama yaptırmaya karar verdik bugün regl oldum süreç nasıl oluyor acaba bilen var mı yarın özelde doktor oturuyormuş adetin ikinci günü mü gitmek gerekiyor bide iğneleri kolay bulunur mu çünkü bayramdan dolayı nöbetçi eczaneler var sadece ne diyorsunuz