Nisan21 valla kas hakimiyetin olmadığı için takıyorlar sonda diye biliyorum yolsa yatağa alındığında tutamaz farkedemez işer durursun. Bende korkuyodum ama doktorum uyuşturduktan sonra taktı hiiç anlamadım bile çıkarırkende hissetmeme rağmen hiç acımadı gıdıkladı sadece söyle doktoruna nasıl yapıosunuz diye ben uyuitultuktan sonra takılsın istiyorum de