Blossommm Kızlar bu geceden beri fena ağrıyor,bu haftada yaşayan oldu mu bu durumu?Doğum belirtisi olabilir mi?
sevincan Blossommm doğum belirtisi olması için sadece bel ağrısı yeterli olmaz, yeni doğurdum adet ağrısı ile bel ağrısı eş zamanlı vuruyor. Anlık kramp gibi vuruyor geçiyor
ceha Blossommm benden kasıklarına vuran bi ağrıysa evet doğum sancısı veya yalancı doğum kasılmaları olabilir ben 20 gündür yalancı sancıları çekiyorum tık yok 39 haftalığım 🥲
Blossommm sevincan gece lavabodan sora iç çamaşırı olarak boxer giymiştim,hamilelikte kullanmazdım onu değiştim geçti,demek o sıktı belimi. çok teşekkürler i🌸🌸
Blossommm ceha kıyamam annesi🌸 Sağlıkla gelsin inşallah.biz sexeryan olcaz ben sadece gün sayıyorum ama hergün bir öncekini aratıyor artık.
hinar Bende 35 haftalığım akşamları geçmeyen kasık ağrısı bel ağrısı ve yatakta zor dönüyorum artık. Her hafta daha farklı gerçekten
bahar616161 hinar Ben de 37+2 oldum sizde durumlar nasıl banada bebek aşağı baskı yaptikca belimede ağrı giriyor arada bu sancimi anlamıyorum öteki gebeliklerimde suyum geldigi için gitmiştim hep bu farklı biraz