Bi kaç gündür çok sancım vardı ama dün bir başkaydı şiddetlenince gece hastaneye gittim nst de sancılar çıktı ve doktor 3 cm açılmam olduğunu söyledi. Eve git sancı geldiğinde duş al rahatla suyun gelirse ya da sancılar 5-10 dk da bire düşerse gel dedi. Sabah ta nişanım geldi. İlk çocuğum olacak öneriniz var mı ya da siz kolay olması için neler yaptınız. Biraz korkuyorum şuan da da sancılarım devam ediyorum