7 haftalık gebeyim iki gün önce kanamam oldu doktora gittim doktor kesen duruyor bayramdan sonra tekrar gel dedi bu esnada dinlenip bir iş yapmamamı söyledi daha sonra kaşık ağrılarım oldu ve başka bi doktora gittim o da kesenin olduğunu ancak içinin şuan boş olduğunu normal şartlarda bebeğin kalp atımını duymamız gerektiğini söyledi. Ama bazen geç dollenme olabiliyormus bayram sonrası gelmemi eğer hala bi atım yoksa ona göre bi yol izlememiz gerektiğini söyledi siz de de böyle bişey olan var mı