brcylzxx Merhaba, zamanında kalıcı ve tam sağlıkla zamanında kavuşun 🙏🏻
Bana 20. Haftada detaylı ultrasonda tesadüfen rahim ağzı açıklığı fark edilince, acil serklaj atıldı ama atıldığında serviksim sıfırlanmıştı ve açıklığım vardı o yüzden 5 hafta tutabildi 25+2de doğum yaptım. Çok zorlu 150 gün sonunda kızımla sağlıkla kavuştuk 🙏🏻
Yoğun bakım sürecinde daha büyük haftalarda doğup çok ağır sorunlar yaşayanlar da gördüm, kızımdan bile daha küçük haftada doğup sağlıkla taburcu olan da gerçekten Allahın nasip ettiğinin önünde hiçbir şey duramıyor, geri kalan herkes her şey sadece vesile.
Sağlıkla kavuşacağınıza inanın ve gerçekten öyle davranın. Ben sürecimde o kadar kendimi harap ettim ki, muhtemelen erken doğumumda onun da etkisi oldu. Siz aynı hataya düşmemeye çalışın, stresin ne size ne bebeğe zerrece faydası olmuyor.
Kalıcı ve tam sağlıkla kavuşup büyütün🫂🙏🏻