diloslili kızlar bugün regl günüm test yaptım baya baya pembe çizgi var silik duruyor. ama days doctor olduğu için güvenemedim. gerçi negatif olunca bende hiç silik çizgi vermiyordu bu marka daha önce ama güvenemedim yine. daha önce de innovita yaptım baya silik gölge vardı dört gündür. dün artımed kaset yaptım onda da gölge gibi vardı. bugün de böyle çıktı ![https://mutluresim.com/images/2026/05/27/Xc0870.jpeg]
diloslili kedilivebebeli yaa inşallah canım birkaç gün daha geçsin bayramdan sonra kan vericem direkt
diloslili twobabymomm inşallahh çok teşekkür ederimm. çok yalancı pozitif çıkarıyor diyen olmuş o yüzden güvenememiştim
hilalsu05 diloslili Benim de böyle çıkmıştı. Şimdi 4 ayı doldurduk o yüzden bana pozitif gibi geldi farklı markadan da dene
diloslili hilalsu05 sabah artımed kaset test yaptım negatif çıktı ama erken gebelik testinde baya belirgin çıktı anlamadım. umudum kırıldı baya