Smyy1991
12+4 hala bulantı kusma devam ediyor.
Önceleri daha çoktu biraz azaldı prilam kullandım o da baş dönmesi sersemlik uyku yapıyor 2 gündür bıraktım. Akşam saat 5 den sonra bulantı şiddetleniyor gecede defalarca uyanıyorum inanın bi çaresini bulamadım ben 🥹
Prilam etki etmiyor biraz daha sabredip başka ilaç istiycem