Çizgi oluşması zaten hormonlardan kaynaklı oluşan bi durum doğumdan sonra geçiyor🥰 kızdaki hormon yoğunluğu ve erkekte ki hormon yoğunluğu farklı oluyor gibi.. benimde yukardan aşağıda iki taraftada var ve oğlum oluyor ❤️🥰 ama benim mesela baya geç oluştu kimisinde 20. Haftadan itibaren oluyormuş bende neredeyse 6. Aydan sonra yavaş yavaş belirmeye başladı kopkoyu da değil silik gibi mesela 🫠😅 değişiyor bence ama genel olarak cinsiyet hurafesinde tutuyor 😂🙈