Şuan 7 haftalık hamileyim. Bu sabah biraz kanamam oldu. Kahverengi leke şeklindeydi. Acile gittik kan aldı her şey normal görünüyo dedi istirahat önerdi kanama devam ederse kadın doğum dr olan bir hastanenin aciline gitmemi söyledi. Akşam üzeri peçeteye pembe leke gelince yarın da bayram diyerek kadın doğum acile gittim. (6 haftalıkken dr gittim ama usg cihazları eskiydi kalp atışı için küçük 15 gün sonra gel dedi) doktor ultrasonda kesenin etrafı kan dolu dedi kese 8 mm imiş. Geçen hafta 12 mm ölçülmüş yani kese gelişmemiş görünüyo muhtemelen düşecek dedi kürtaj gerekir dedi için rahat etmezse yatış yapalım dedi reçete verdi ama ben yatışı kürtajı reddettim ilaçları aldım acilde yaptırım evde istirahat etmeyi tercih ettim. Benzer bir durum yaşayıp olumlu olumsuz sonuçlanan var mı?