orhismommmmmm buse76 halenur hocaya gittim baya ilgilendi konuştu benımle bide randevum 4 deydi 3 de aldı beni bekleme dedi
buse76 orhismommmmmm Hım anladım Cnm benim adet ağrısı gibi ağrılarım devam ediyo 15 dk da bir giriyo çıkıyo korkmaya başladım ayy bebekte toplanıyor gibi belimde de ağrı var
orhismommmmmm buse76 şakaaa yapma 15 dk çok az bi süre sen normal istemıyordun bi acile gitsene resmen doğum sancısı bele de vuruyor diyosun belden kasıga gelir
buse76 orhismommmmmm kız şaka değil ama bildiğin adet sancısı şiddetli değil yani dayanabiliyorum yalancı sancı olabilir mi
orhismommmmmm buse76 yalancı sancı olsa bile süre çok az 15 dk da bir bi nstye bağlanman iyi Olabılır senin için açılman fln vardır belki
buse76 orhismommmmmm kız ben kendi evimdeyim devlet hastanesi var sadece burda özelde yok devlet beni normale alır direk Kırıkkale’de değilim ki şuan
buse76 orhismommmmmm akşam duşta baya bi kaldım gribe yakalandım ılık suyla üşüdüm kaynarla yaptım o tetiklemiş olabilir mi
orhismommmmmm buse76 olsun tül bebek dersin sezeryan yaparlar sen ne diyosan odur en azından takip edilmek iyi balım riske atmaya gerek yok sancı aran çok kısa sancı sayar varya ordan takip et
emine_____ Allah rızası için şu kaşıntıya çözüm bulan varsa yazsın dayanacak gücüm kalmadı ilaçta kullanıyorum hala kaşınıyorum sabahlara kadar uyku yok gündüzde kaşınıyor gecede kol bacak gövde heryerim berbat