buse76 orhismommmmmm eğer devlette de makat gelişi ise hiç çatı muanesi olma normal doğumda olmuyor mu bu çatı muanesi sezeryanda ne alaka
buse76 orhismommmmmm ayy hayırlısı olsun hakkında canım bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor dedikleri doğruymuş demekki hiç üzülme canını sıkma vardır bunda da bir hayır sağlıklıca al kucağına gerisi önemli değil
buse76 orhismommmmmm zor oluyomuş bu çatı Muanesi araştırdığım kadarıyla bende korktum o yüzden olmak istemiyorum bu çatı muanesini😂
orhismommmmmm buse76 haftaya perşembeye Cemile gün verdi gitmicem oraya ya şimdi ihtisasa geldım 200 gram eksik çıktı bebeğin kilosu bide makat geliş değilmiş bebek dönmüş nasıl oluyor anlamıyorum ya
orhismommmmmm buse76 Cemile hoca makat geliş sezeryan dedi ihtıssa geldım hayır baş geliş dönmüş diyor. Normal doğum diyor
buse76 orhismommmmmm ya senin bebede var bişey yada doktorlarda😂😂😂Cemile sezeryan yapmak için de öyle demiş olabilir ama emin ol sen Gine de baş geliş olduğuna farklı bir doktora daha görün ona göre normal doğumunu bekle
orhismommmmmm buse76 normalı bekleyecem aşkım bebek de öyle kilolu değil. 3500 dedi Cemile ihtisas 3300 dedi. Bebek baş gelişmiş. Son ana kadar ztn ihtisas da sezeryan yapıyor tekli odalar varmış ihtisasta konuştum bugün
pnreldmr Kaderkurtbey evet bende sağlıkçıyım dokturumada sordum hiç bir sıkıntı olmadığını söyledi 2 hafta dişimi sıktım ama geçecek gibi değildi mecbur artık
orhismommmmmm buse76 kız Cemile bide bana haftaya perşembeye gün verdi shhshshss daha bekleyemem suyun gelir diyo