orhismommmmmm şuan için doğum belirtileri yok sancı yok kasılma yok bebek hareketleri güzel dedi 36+5 de gün veririz dedi ya 37 ya 38 de alırız fazla bekletmenin anlamı yok bebeği riske atmayalım dedi bide tüp bebek ya kilosu boyu uyumlu gayet dedi ücretsiz polikinliğe muane oldum