Hanımlar merhaba ben tiroit ilaci kullanıyorum yaklasik 6 aydır bu süre içinde adetim hep duzenli gelirdi.
Ama bu ay tam 8 gün gecikti ve gelmedi. Özel doktora gittim doktor alltan muayene yaptı hiçbir sıkıntı yok dedi.6 gün önce gittiğimde kan tahlili yaptı negatif çıktı. (1.2 değer)
Ama sol tarafta allttan baktiginda çok hafif kist var dedi ama geçecek cinsten dedi 1 ay sonra gel dedi.
Benim adetim hiç bu kadar gecikmezdi.
Neden olabilir hanimlar