newchapter Allah razı olsun ☺️
Gece 2.30 gibi düzenli sancılarım başladı. Saat 6 da çok sıklaşınca hastaneye gittim. Nst de düzenli sancılar çıktı ama açıklık 1 cmdi. 6.40 gibi Odaya çıkardılar. Sancım artık iyice sıklaşmıstı ve daha da şiddetlendi. 7 de açıklık tam olmuş doğuma alıyoruz dediler. 7.15 te doğum yaptım ☺️🌸