İlk doğumum orda olmuştu ama tansiyondan dolayı direk yatış verdilerdi 40 haftalıktı bebek direk doğuma girdiydim ama ikinci doğumum nerak ediyorum nasıl olacağını 9 Haziran’da gün almaya gideceğim ve süreç nasıl ilerleyecek acaba direk odaya mı gideceğim ordan mı ameliyathaneye goturecekler yanımda ailemi alacaklar mı odaya ameliyata giderken gelirken gorebilecek miyim onları ilkde öyle olmadı kaç saat sonra çıkardılar yukarı izin vermemiş güvenlik orda doğum yapanlar bı bakın bacılar çok korkuyorum bu sefer çok fazla hemde 😢