elanurdr Kızlar ikili sayılara geçtik artık yaa ayy 2. Çocukla hayat nasıl olacak acaba ? Eylül 3 doğum gözüküyor ama kesin ben daha geç dogururum ahbshhahah
sme123 Benim iç sesim haziran sonu temmuz başı diyor ama doktor temmuz ortası diyor uygulama da 12 si diyor temmuzun bilmiyorum artık bebisimiz seçecek gelegi günü gibi 😁😁🤗