fatoliko Kızlar merhaba 18 haftalık gebeyim doktor kontrolünde sıvının çok az olduğunu ve yatış yapmam gerektiğini söyledi. Daha önce başına gelen düzelen var mı? Doktor herşeye hazırlıklı ol dedi :( Dualarınızı eksik etmeyin 🤲🏻
gebeyimgebesin fatoliko canım çok geçmiş olsun. İnşallah olumsuz bir şey olmaz. Burada taze sıkılmış havuç suyu ve deveci armudunun amniyon sıvısını artırdığını okumuştum. Faydasını gören çok olmuş. Deneyebilirsin istersen
brcylzxx fatoliko su azalması için doktorumun dediği şey şu o suyun yenilenmesi veya arttırılması için yapılabilecek hiçbir şey yokmuş yani bebek idrarını yaptıkça orada biraz su birikiyormuş ama artar mı azalır mı onu tam kestiremiyorlar ben biraz bakındım ama kimilerininnde artış olmuş kimilerinde azalış olmuş yani gebelikten gebeliğe değişebilen bir şey hakkımızda hayırlısı
brcylzxx Merhaba ben de 25 haftalık gebeyim dört gündür de bebeğimin suyunun azalmasından dolayı hastanede yatıyorum. En kötüsünü düşünme maalesef olumlu düşünmek zorundayız. Süreç bizim için çok zor ama inşallah vaktinde onları kucağımıza alacağız
fatoliko brcylzxx psikolojik açıdan çok zor bir durum gerçekten 🥺sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim inşallah
fatoliko brcylzxx bana da aynısını söylediler burada bi ihtimal güzel bişeyler duymayı istiyor insan benim de 2. günüm hastanede hayırlısı olsun hakkımızda