Gizemm006 Kızlar meraba 32+5 hamileyim oğlum olucak allah izin verirse ama oğlumun adında kararsızım sıraç olsun dedik ama siraç ismi Olunca anlamı çok güzel sıraç olunca değişiyo bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı anlayan sizce siraç mı sıraç mı 🙄 yoksa komple değiştirmelimiyim 🙄😔
Melike35 Gizemm006 bence değiştir siraç olarak pek dilimize uygun değil gibi yani okullarda falan sorun yaşayabilir
Leylaanneoluyor Gizemm006 bende o ismi düşündüm daha sonra sıraç mı siraç mı derken vazgeçtim ama gönlünde ne varsa bırak tabi Üstelik bende semi ismini beğendim sorana semi desem Semih anlar ikisi arasında anlam farkı çok var ondanda vazgeçtim anlayacağın 🙄
haklisinesracim Araplar ampul e siraç diyorlar. Komik olabilir kuranda da geçiyor ama sadece ışık lamba filan demek. Hoş da degil dilimize göre