esma7814 Kızlar göğüs ucu kremi olarak ne önerirsiniz hangisinden memnun kaldınız hangisinden kalmadınız özellikle emzirecekken silme falan yapmak istemiyorum öneriye açığım
Fatma2108 esma7814 Ben lansinoh aldım silmeye gerek yok yazıyor ama yine de sütünüzle ya da karbonatlı suyla silmek lazım diye düşünüyorum
anonimmom_ esma7814 bana arkadaşım önermişti ayva çekirdeğini 12 saat falan suda bekletince jelimsi bi kıvam alıyormuş su o jel çok iyi geliyormuş hemde doğal içerik kimyasal olmadığı için silmeye gerek yok :) ben krem falan almicam hiç direkt bunu uygulicam
breeze92 esma7814 bir arkadaşım her kremi denedi hiçbiri fayda olmadı. Tahinin üstündeki yağ var ya onu sürdü çareyi onda buldu. Hem doğal hem ulaşılabilir bişey. Deneyin mutlaka.
nurellaaa__ esma7814 krem falan boş iş kesinlikle gümüş kapak almalısın 3. Doğumum da keşfettim Allah’ım büyük bir nimet 1 defa olsun yara olmadı 🤲🏻