esma7814 Kızlar göğüs ucu kremi olarak ne önerirsiniz hangisinden memnun kaldınız hangisinden kalmadınız özellikle emzirecekken silme falan yapmak istemiyorum öneriye açığım
sarilale123 esma7814 bana burda lasinoh çok önerildi. Silmeye gerekte yokmuş ayrıca. Doktorumda önerşnce direkt onu aldım
elatoriaa esma7814 ilk gebeliğimde lansinoh kullandım harikaydı silmeye gerek yok şimdi ikincisindede lansinph aldım doğumdan sonra kullanacağım inşallah ama bazılsrı doğuma yakın başlıyor onu bilmiyorum bir kaç hafta kala başlanıyor mu
Esraresit Kantaron yağı sürüp gümüş kapak takıncada çok iyi geliyo yumuşatıyo ben her kremi denedim ama hiç fayda etmemişti ilk kızımda bu hamileliğimde de buna başladım inşallah faydasını görürüm
bebi5_8 Doğumdan sonra tek göğsümden süt geldi birde diğerinin ucu biraz içeri kaçıktı o yüzden hep tek tarafla emzirmek zorunda kaldım inanılmaz derecede yara oldu kanlandı resmen lansinoh kremle silikon göğüs ucu kullanmaya başladım biraz daha iyi geldi