Bir oğlum var adı yiğit alp kardeşinin ısmınde ıkı ısım arasında kaldım yardımcı olurmusunuz
Yağız ismide dılım donmuyo ıcıme sinen ısımde aras ama yiğit ısmı abısının ısmı yağız ismiyle bakınca uyumlu oluyor ama sımdı evde denıorum yiğit yagız dıye seslenıorum tınısı zor geliyor yiğit aras deyınce kolay şekilde ıkısını bırden cagrabılıorum