aagg Merhaba kızlar ilk defa çatı muayenesine girdim sabah akşam kahverengi leke geldi doktor demişti gelebilir normal diye ama yine sormak istedim ben gibi yaşayan var mı
Melike3506 aagg bana açıklık bakılmıştı o zaman ilk kahverengi sonra kırmızı lekeler gelmişti sonra geçti doktor gelebilir demişti zaten normal yani
aagg orhismommmmmm 40+4 haftayız şuan ilk defa girdim anlık acısı tabii oluyor ama abartılacak gibi dayanılmayan bir şey değil canım korkulcak bir şey yok
ahyayuni Haftanız dolmuş doğumu tetikleyebilir bugün ya da yarin başlar belki sanciniz benim ki öyle olmuştu çünkü gecesinde sancim başladı
ahyayuni aagg önce kan geldi Nişan diyorlar bi iki saate sancılarim başladı hastaneye gittiğimde 5cm açıklık vardı iki dogumum da çatı muayenesinden hemen sonra başladı