mlke2906 Kızlar yarım saat önce büyük sarı ve kremsi jelimsi bişey geldi bu nişan mı oluyor yoksa akıntı mı hamileliğimde hiç böyle akıntı olmamıştı 39+3 haftalığım
nurdantapann mlke2906 her nişan gelmesi kanlı şekilde olmuyor diyorlar sizin dediğiniz şekilde de nişan gelişi oluyor ek olarak sancı veya ağrınız var mı
Melike3506 mlke2906 evet nişanınız gelmiş benimde aynı şekilde cuma günü gelmişti 39+0 ım bende hala bekliyorum
biranne_1977 mlke2906 canım muhtemelen nişan herkeste kan gelmiyor bazılarında ise dediğin gibi sümüksü akıntı gibi geliyor benimde bu şekilde oldu sonra da ilerleyen günlerde pembemsi azıcık kan geliyordu o şekilde hastaneye gittim ve açılmam arttı doğuma gittim f
mlke2906 nurdantapann belim ve sırtım ağrıyor karnım da taş gibi oluyor bazen arada da regli ağrısı gibi zaten 1 haftadır hep yalancı sancı çektim
mlke2906 nurdantapann pazartesi kontrole gittim her şey yolundaydı çok şükür bide bayramdan dolayı doktorum da yok