bestem6 Kızlar merhaba özetle durumumu şöyle anlatayım Adetim 1 gündür geçiyor 2 gün kala da Dpo 12 de kan vermiştim negatif çıktı 2,63 gibi bir değer çıktı adetim normalde gecikmez testler de silik çıkıyor belirli belirsiz bugün ovülasyon ile denemek istedim bu şekilde çıktı geç döllenme olmuş olabilir mi !adet zamanı ovülasyon testi bu şekilde oluyor mu (https://mutluresim.com/images/2026/05/26/Xca7fi.jpeg)