Kızlar ben 21+4 haftalıkken detaylıya girmiştim ve bebekte 4.2 mm kalbinin çevresinde sıvı görmüştü perinatoloji doktoru. Bir ay sonrasına kontrol randevusu verdi ve gönderdi. Ondan bir hafta sonra kendi kadın doğum doktoruma göründüm o da 3.2 mm sıvı gördü ve birkaç gün sonra tam 23 haftalıkken fetal eko çekilmek için çocuk kardiyolojisine gittim. O doktor da sıvıyı 3.3 mm ölçtü ve bir daha kendisine gelmeme gerek kalmadığını bunların fizyolojik olabileceğini söylemişti ve rahatlatmıştı. Bugün 24+5 haftalıkken yine kendi kadın doğum doktoruma göründüm ve bugün hiç sıvı göremediğini söyledi. Ben de detaylı ultrasondaki randevumu iptal ettim. Kendi kadın doğum doktorumun cihazdan vs Nebilim görememe gibi bir durumu yoktur yani dimi? Sizce tekrar detaylı ultrason için randevu alayım mı?