kızlar 34+5 im ölçümlere göre 35+2 doktor haftasıyla uyumlu sorun yok dedi zamanında şeker yüklemesi yaptırdım sorun yoktu ama bugün suyun fazla dedi aç tok ölçüm yap bakalım şeker yüzünden mi dedi bu haftalarda su fazlalığının sebebi nedir ayrıca 2 gün önce devlet acilde suyu normal denilmişti aşırı gerildim bu su fazlalığı sıkıntı yaratır mı nasıl düzeltebilirim şeker dışında ne sebep olur fazlalığa bilgisi olan var mı