dilarasss Kızlar 6 haftalık hamileyim sağ kasıkta ağrı var normal mi resmen sağıma yatarken bile batma hissi,yürürken gerginlik hissi yaşıyorum normal mi?
Mavimsimavi dilarasss 11 haftalığım benimde solum aynı doktorum normal diyor öğrendiğim günden beri hep aynı ağrı
kraz dilarasss bende uygulamaya göre 5 haftalık hamileyim canım bendede oluyor doktora sordum normal dedi sen gittin mi doktora kese görüldü mü senin
dilarasss hosgeldinbebekkk çok şükür kanamam yok ama çok korkuyorum kasığım sanki geriliyor gibi hissediyorum