MAMA13 Kızlar 33. Haftamdayim beyaz akıntı ara ara oluyordu hep az önce her zamankinden baya fazlaydı görünce korktum açıkçasi normal mi acaba
gizemli00 MAMA13 ayy bende yarın 32 haftalık olucam benimde akıntım o şekilde enfeksiyonumda yoktur ama neden öyle bilmiyorum umarım normaldir
yinemihilal 36 bitmek üzere benim de inanılmaz dazla akıntım oluyor, su değil eminim ama akıntı olarak fazla. Normal mi acaba beklemedeyiz
MAMA13 gizemli00 Benimde öyle enfeksiyon yok biliyorum hormonlardan mi acaba diye düşünüyorum ama insan korkuyor yinede
MAMA13 gizemli00 Ay evet az kaldı şükür ya baskısı da cidden çok oluyor yoruluyorum çok ama sağ salim kucagimiza alalım yeter inşallah