bella_xx kızlar ben aşılama oldum 2 mayısta adetimde 1 hafta gecikti aşılamanın 14. gününde falan erken gebelik testi yaptım negatifti şimdide test yapmaya korkuyorum negatif çıkar diye
kedilivebebeli Korkma be zaten negatifi bir kere görmüşsün o anı atlatmışsın belki de şuan cok güzel bir görüntü ile karşılaşacaksın
bella_xx kedilivebebeli yav bi sonuc çıktı kan grubu diyor tek inş hcgyede bakıyorlardır kan grubu ne alaka ya uff