eminaas orhismommmmmm ya et niye risk oluştursun ki ,vallahi ben yapmıştım tek başıma da yapmıştım bir şey de olmadı . benim çevremdeki herkes de Ete dokundu ette yaptı hiç kimseyle hiçbir şey olmadı ,ya bunu bütün sülaleden biliyorum
temmuzonbir orhismommmmmm canım annemle kayınvalidem dokunmamış benimde dokunmamı istemiyolar ama yicem doktorum yememde sakınca görmedi
orhismommmmmm eminaas ya burda herkes yazınca korktum benimde yapacak kimsem. Yok. Ben yapacam Mesela bizimkiler kesince bide kavurma yapar bende çok severım yiyemeyecek miyim merak ettim
beautiful_ orhismommmmmm bende severim ve özellikle kendim yaparım etleri bana devrederler ama bu sene eşim sağolsun yardımcım olacak
temmuzonbir orhismommmmmm evet çevredekiler de en az bi gün beklet diyor bazıları kesildiği gün şifa olur Sanada bebeğinede ye diyor napıyım bilemedim canım