dilaraat az önce acilden geldim çok şükür bir sıkıntı yok bebeğim iyi kahverengi leke içinde doktor korkma normal bu enfeksiyondan yada üşütmeden de olur dedi evet dün kendi evimi biraz sik süpür yaptım koltuklarımı oyana buyana çektim bugünde kayınvalidemin evini aynı şekilde temizledim yoruldum galiba