Eşinizin isteğine göre hareket etmeyin, bebişi bir şey olsa bir ömür vicdan çekeceksiniz. Yardımcı olmak zorunda, yardımcı olmuyorsa ailenizin yanına göndermek zorunda ya da zorlu süreç geçene kadar anneniz ya da bakacak kimseniz varsa o gelsin size. Bir şekilde elinizi ikna edin🙏