newmomad canım çok geçmiş olsun ben de hamilelikten önce de hamilelikten sonra da yoğun gaz sancısı çekiyorum.
Bol bol erik, kiraz yemeye çalışıyorum. Sabahları tuvalete çıkıyorum anca bu şekilde çözüm bulabildim. Magnezyum da kullanıyorum yaklaşık 2 aydır. O da biraz fayda sağlıyor. Ayağımı sıcak tutmaya çalışıyorum.
Kabızlık da oluyorsan o zaman meyve çok iyi gelir.
Bir de gaz yapan tüm yiyecekleri sınırlamaya çalış. Soğangiller, lahana, baklagiller, süt gibi gibi laktoz gluten onları da biraz sınırla inşallah geçer canım benim. Bir de bastırmadan yuvarlak hareketlerle masaj yap karnına parmak uçlarınla sadece. Sol tarafına yatıp ayaklarını karnına çek gaz çıkışını açıyor böylelikle