haticenuryilmaz oğlumun ismini çok severek Timur koyduk sadece Timur ama çok güzel bir isim 🙃 ben isimlerin enerjisine inanıyorum, oğlum 4,5 yaşında o kadar uysal uyumlu bir çocuk ki gerçekten ne beni bebekliğinde yordu ne büyürken yordu. Yaşıtlarına veya kendinden küçüklerle her zaman çok güzel anlaşıyor tabii herşey isimle değil ama ben etkisinin büyük olduğunu düşünüyorum sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 😍💐