Kızlar merhaba, dün biraz yoruldum. Alışveriş yaparken bayağı bir yürüyüş yapmıştım. Bugün pelvis bölgemde ağrı var. Belim ağrıyor bir de vajinamda baskı hissi var. Yürüyüşüm penguen gibi oldu. 27+4 haftalık gebeyim. Aranızda böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Doktoruma danıştım kanama olmadığı sürece sorun olmaz ancak rahim uzunluğuna bakmamız lazım dedi. Açıklık olsa ben hissedebiliyor muyum?