Bu durumlar eskiden var mıydı acaba kızlar annelerimiz zamanında nasıl bebekler hep normal doğum oluyormuş? O zamanlar makat geliş yok muydu ben de 18. Haftadayım şimdiden düşünüyorum acaba nasıl duracak diye şimdi baş yukarı dedi doktor ama böyle kalmayacak sonuçta çocuk merak ediyorım