40 haftalık olduk bugün.Hiç bir belirti yok yalancı sancı bile yok bu zamana kadar 39+2 de sadece bir kere yalancı sancı oldu 5 dk falan sürdü bir daha tekrarlamadı kızımın keyfi yerinde diye düşünüyorum 🫢 Araya bayram girdi kontrole de gidemiyorum en son perşembe günü 39+2 de rutin kontrol için gittim.Çatı muayenesi olmadım doktoruma söylediğim zaman da doğum başladığı zaman yapıyorum şimdi yapsam da doğru sonuç vermez dedi,40+6 kadar bekliyoruz gelmezse müdahale edeceğiz dedi. Bütün tuşlara bastım ama fayda etmiyor
- Hurma, ananas,merdiven,sıcak duş,ilişki hiçbiri fayda etmedi son zamanlarda su azalması vs. Sık görülüyor fakat bayram tatili olduğu için kontrole de gidemiyorum tavsiyeleriniz nelerdir? önerebileceğiniz her türlü fikre açığım kızlar.