ayya09 Kızlar merhaba ben 0 Rh negatif eşim de A rh pozitif 12 hafatlik sa hamileyim bebek için kan uyuşmazlığı oluyor yani riski var mı napmam lazım ?
sudeli4 ayya09 muayenede doktoruna söylemen yeterli 28. Haftaya kader kanama leke vs bi durum yaşamazsan 28 de test yapıp iğnesini Yapıyorlar. Ama bu haftadan önce saydıklarımdan biri olursa daha erken yapıyorlar iğneyi ve 28 yeniden yapıyorlar
umran11ayazgmailcom ayya09 benim de 0 negatif eşim A pozitif 7 haftamda kanamam oldu hemen iğneyi yaptılar kanama vs olmadığı sürece 28 hafta da yapılıyor tabi doktorunzn bilgisi olsun uyuşmazlık olduğunu
Zarifhnm1 ayya09 ilk gebelikse sizin kanınızdan bir şeye bakıyorlar bana ilk gebelikte uyuşmazlık iğnesi yapılmadı doğum yaptım ertesi günü iğne vurdular çünkü bebegimlede uyuşmazlık çıktı , bu ikinci gebeliğim 28. Haftada vurucaklar uyuşmazlık iğnesini