Kızlar nasılsınız , 34 haftalık gebeyim dün gece suyum geldı hastaneye yatışım yapıldı her an doğum olabılır ama olduğum şehırde yenıdoğan yoğun bakımda yer yok , benım gıbı erken suyu gelıp bu kaç hafta sonra doğum yapan varmı bu kaç yerde okudum bu durum oluyormuş