rumeysakulg öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 5.ayımdı sanırım 20li haftalardaydık böyle evimin merdivenlerinden düştüm sırtımı tek taraflı çarptım çünkü korkuluklardan tutundum o an. Günlerce ağrıdı. Eşim çok korktu doktora gidelim dedi ama göbeğime bir şey olmadı diye gitmedim. Sonradan vicdan azabı yaşadım keşke bi gitseydim içimiz rahat ederdi diye. Bence ne olur ne olmaz yine bi gidin