mmdli 14 haftalık gebeyim. Her şey iyi. Şimdiye kadar yaptırmadım. Gebe kalmadan önce yaptırıyodum ama. Şimdi yine yaptırmak istiyorum. Acaba aranızda gebe olupta yaptıran varmı? Bazıları zararlı diyo. Bazıları ama 9 ay yaptırıyo🥲
cuteregina mmdli minikfasulyeo Doktoruma sordum bunu önermiyorum sana kalmış dedi uv ışınından birde tırnak malzemelerin steril olup olmamasını bilmediğimizden dedi
aframoms13 mmdli güvendiğiniz bi yer varsa yaptırabilirsiniz ama uv ve ojenin içindeki kimyasallar aletlerin sterilliği vs cok önemli. Ben ilk hamileliğimde de bu hamileliğimde de oje bile sürmedim valla solumamak için ama yaptıranlar görüyorum hep çevremde
minikfasulyeo Ne tür zararı olucak ki ben yaptırıcam mesela Hamilelik sürecinde kendimize bakmazsak daha çok bunalıma gireriz bana iyi geliyor öyle şeyler iyi hissettiriyor
minikfasulyeo mmdli bende lazer için duymuştum bunu o zararlı bu zararlı Benim kuzenim yaptırmıştı hamileyken problem olmamıştı o sebeple demek istedim 🥹🥹🥹🥹🥹
minikfasulyeo cuteregina himm doktor dediyse doğrudur o zaman bende hamileyken kuzenimde görmüştüm bir şey olmadığını memnun olduğunu söylemişti çocuğu da sağlıklı idi yani
cuteregina minikfasulyeo doğrudan etkiler bebeğe bir şey olur demek değil bu gebelikte bir olay olsa müdahale etmek daha sıkıntılı olduğundan risklerden olduğunca uzak durmak lazım bir şey olacağından değil yüksek ihtimalle de olmaz ama doktorlar bir şey olmadan önüne geçmek için böyle söylüyor