Kızlar merhaba Bir hafta öncesinde letu ve klomen ilaçlarını kullandım cumartesi günü doktorun yanına gittiğimde yumurtam daha çatlamadığını söylemiştim pazartesi günü çatlatma iğnesi yaptım yani dün bir haftadır aşırı derecede kasık sancım vardı bugün test yaptım ve 67 çıkmıştı yalancı gebelik olabilir mi daha önceden yalancı gebelikle karşılaşan var mı 🙄