Bıyığımı bile aldırmadığım oluyo enerjim olmadığı için. Cilt bakımı falan mümkün değil. Güneş kremi bazen sürüyorum akşam yıkayabilirsem yıkıyorum. Koltukaltımı jiletle alıyorum uzadığında, bacaklarımı diğer bölgemi komple saldım hiç umrumda da değil açıkçası. Bana bu iyi geliyor