Kızlar 21+4 günlük olduk henüz hiçbir şey almadım. Alışverişe nelerden başlamalıyım, önerdiğiniz, kesinlikle al-alma dediğiniz şeyler neler? Mesela ilk olarak bebek arabası almayı düşünüyorum ama ona da karar veremedim. Bebeğim eylül sonu gibi doğacak kıyafet olarak nasıl şeyler tercih etmeliyim 🥲 bu konularda çok deneyimsizim 🥹🥹