erismis yenidennnn 30dan sonrası aşırı hızlı gidiyor sfndkfj iyiyiz kurbanlık koyun gibi bekliyoruz vaktimizi doktorumuzun kararını sjjdmxmx
cileklimatcha yenidennnn Biz de bugün 30 haftalık olduk heyecan artıyor 🫠 Zaman hem cok hızlı geçiyor hem de hiç geçmiyor gibi karışık duygular 🥹🥰
yenidennnn erismis inş hızlı geçer cileklimatcha bende çok heycnalıyım bebeğimi çok merak etmeye başladım 😊 bsrelif ben hala bişey hazırlamadım en iyisini yapmışsın çanta önemli benşm ilk doğum 36+5 te ani oldu çantam hazır değildi
bsrelif Ben 30’dan sonra pert oldum kızlar. İyi ki hastane çıkışını hazırlayıp koymuşum kenara üstümde bir halsizlik yorgunluk uyuşma aşırı kötüyüm yani