guzelliklerbenibulsun Kızlar ilk doğumu normal olan, ama normalde o sancılardan dolayı ikinciyi sezeryan düşünen var mı aranızda ? Daha bismillah yolun en başındayım ama istemsiz aklıma sancı geliyor
bymiraymom guzelliklerbenibulsun inan ki o sancıları unuttum ama doğum anım bende travma olarak kaldı. İri bebek doğurdum çok dikişim vardı doğum anım çok zordu sonrası da toparlanmam çok zor oldu ne yazık ki. Bir daha hamile kalırsam bebek İri giderse Sezaryen olmak istiyorum
kvsr1603 guzelliklerbenibulsun ilk doğumu sezaryen olup ikinciyi normal yapıp doğumdan sonraki rahatlığı görüp hamdolsun diyen var ben
twobabymomm guzelliklerbenibulsun sancıları unuttum ikinciye hamileiyim yine olsa yine normal dogururum insalah normal olur bu da
Papatya-45 bymiraymom kendi sancınız mıydı acaba ben ilk dogumda suni aldım travma olmustu 2.ye gebeyim normal düşünüyom ama suniden de korkuyom kendi sancımızla aynımı acaba
bebi5_8 Papatya-45 bende 3 gün önce suni sancıyla doğum yaptım detay verip korkutmak istemiyorum ama 2 dil altı şeklinde verdiler öldüm öldüm dirildim resmen bir daha doğum yaparsam asla suni istemiyorum ve çok fazla dikişi de cabası
minikmucit kvsr1603 benim de ilk sezeryan. Nasipse bunu normal istiyorum ama sancıya dayanabilir miyim bilmiyorum. Sezeryandan sonra zor toparlandim. Bu sefer normal denicem
kvsr1603 minikmucit korkuyla doğuma gitmeyin inanç ve tevekkülle gidin o sancıların aslında bebeğinizin size gelmek için çabası olarak görün akıp kucağınıza geleceğini ve bütün acıların geçeceğini hayal edin herşey daha kolay olacak yapabilirsiniz Allahın izniyle bu vücudu yaratandan şüphe etmeyelim tek çıkış yolu var bebeğin hep pozitif olun ayrıntı vererek dua edin
Nurkhrmnn Ben de 2. Gebeliğimde suni sancı aldım ama hiç korktuğum gibi olmadı sancı kademe kademe arttırıldı hemen açılmam oldu 2 saat içinde doğum yaptım ilk gebeliğimde erken doğum oldu 34 haftalık kendi sancım daha berbattı
guzelliklerbenibulsun kvsr1603 gerçekten bakış açımı böyle yapmak için elimden geleni yapıcam ınsallah
mhtcee İlk doğumum ve normal doğurdum tekrar hamile kalırsam yine normal düşünüyorum bu arada kendi sancımla doğurdum
iki_bebek guzelliklerbenibulsun benim ilk Vajinal doğumdu çok zordu 41 haftada suni sancı ile 25 saat sancı çektim 30 küsür dikişim vardı yanlış hatırlamıyorsam 38di sonra o dikişler yırtıldı enfeksiyon kaptı ikinciyi kesinlikle sezeryan planlıyorum
fatma4466 iki_bebek sizinki kadar degil ama bende cook kotu gecti ayni fikirdeyim kabiz olmusmuydunuz makatts basur kanama falan
ikizannesiiiiiiii guzelliklerbenibulsun ilk doğumum ikizlerimi normal doğurdum sancılar çok zordu doğum anı da zorlandım ama sonrasında çok rahattım eve geldiğimde kendş işimi yapabiliyordum bişey olmamış gibiydim tekrardan hamileyim 38+4 tekrar normal doğum istiyorum bir sorun olmazsa
Papatya-45 bebi5_8 yok kız ilk dogum suni ile oldu devlette bende suni travma bıraktı o yuzden bidaha tobe ettim kendi sancımı beklicem 😄
bebi5_8 Papatya-45 ben son saatte artık kurtarın beni Allah aşkına diye ağlamışım resmen tövbe billah unutulmaz zaten sürekli muayene olmakta cabası