sema9854 kesinlikle olmalı ,benm anne babam boşanmış ben 1 buçuk yaşndayken tabi boşanma haftalarnda annem 2. Hamile olduğnu öğrenmş zorla aldırtmşlar naslsa boşanıyolar diyerekten ,her zaman dedim ki aynı anne babadan keşke 1 kardeşm olsaydı ,kız erkek fark etmez yeter ki kendimi yalnz hissetmeseydm destekçim olsaydı. Ben yıllarde bunun boşluğunu yaşadım kuzenlerimle oynardım onların kardeşlerine imrenirdim sevgilerine bakar dururdum yalnız büyüdüm ,bence bi çocuk yalnız kalmamalı ,anne babaya ne olacağını allah bilir benmki gbi boşana da bilir ya da vefat da edebilirler ama geriye kalan çocuk için canından bi parça ona hiç değilse teselli olur. Ben böyle düşünüyorm ,açıkçası çok çocuk sevmezdim ama bu durumu çocuğum olursa kendi evlatlaeıma yaşatmayacğm benm gbi yalnız kalmasnlar isterdim. Şuan yaşım 32. Çok şükür 3 çocuğm var ,nasip olsa 4 ve 5 olsun da isterim yani