suna24 Bu arada benim de akıntı dışında bir sikayetim hiç olmadı renk, koku vs yada ağrı, yanma falan hiç biri olmadı ilk rutin kan idrar sonucunda fark ettik sonra ben o beyaz akıntıdan bir daha olunca kendim gittim istedim yoksa o akıntıyı normaldir diye düşünüyordum