Sever
Kızlar nedense ansızın kramp şeklinde Ağrı oluyor bugün doktora gittik herşey yolunda oğlum gayet iyi biraz yürüdüm yoruldum ondanmıdır acaba
GamzemmAk
Kaç haftalık sınav. Benimde dün gece saat 3 50 oldu şu an korkuyorum uyumaya çok kötüydü allahım korusun bi daha yaşatmasın kimseye düşmanıma bile sağ kasığımdaydııı 2 dk kadar sürdü elimi yere. Wurarak ağladım o derece bi kaç. Hafta su içmeyi ihmal. Ettim. Aklıma başka bişey gelmiyor
anapanda12
Magnezyum eksikliğinden kaynaklı kramplarınız olabilir doktor buna ilaç yazar ama kasık ağrısı 18,20 haftadan sonra başlar ve şiddeti çoğalmadıkça normal görülür çünkü rahim göbekten yukarı büyüdükçe asıl rahim bağları rahmi aşağı doğru çeker ve kasıklarda ağrı olur bel ağrısı da olur kemikler açıldığından bebek büyüdüğünden. Kendinizi korkutmayın ve içiniz rahat olsun diye bi doktora gidip danışın.